Frank VDB forum index Frank VDB
The Cycling Site Of VDB

FAQFAQ   ZoekenZoeken   LedenLeden   GroepenGroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Bedankt Frank

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Frank VDB forum index -> Rouwregister / Registre de condoléances
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ludwig
Junior

BerichtGeplaatst: Di 13 Okt 2009 11:55    Onderwerp: Bedankt Frank Reageer met quote

FRANK ,

Steeds ben ik vurige sup van Frank gebleven , in goede maar ook slechte tijden !
Vooral in slechte tijden heeft een sportman zijn supporters nodig .
Toen ik vernam dat je op ong 15 km van de duer woonde , was mijn doelstelling u te ontmoeten .
Ik hoorde allerlei rare en wilde verhalen over u , die ik nooit kon of wou geloven .
Tot de dag dat ik naar het cafe kwam , en je ontmoette eigenlijk opeens de Frank voor mijn neus .
Ik was eerder verrast om u in sjiek afgemeten maatpak , gebruind en scherp te ontmoeten .
Was het ik weet niet wat , maar ik voelde een intense blijdschap dat jij de grote VDB tegen een nobel onbekende vriendelijk en joviaal deed .
Jij tekende zelfs die avond uw boek !! En toen ik je mijn halsketting met hangertje liet zien , weet je nog die uitspraak ? " Man dit is een echte " en uw uitnodiging om eens samen iets te drinken .
De dag van de vwf wielerwedstrijd zaten we al om 9H30 te kaarten , wat vele jaloerse blikken opleverde , diezelfde namiddag toen je de uitbaters een pleziertje gunde en " for the fun " een paar rondjes meereed , en de max voor mij toen je met de wagen achter het peleton reed met mij als wedstrijdafgevaardigde , hoe je al rijdend een potje escargots ete zonder morsen en ondertussen met je knie de wagen bestuurde !
Hoe ik je nieuw gsm nr kreeg en afspraken over hoe en wat er nog kon komen .
Hoe we samen op training uw berg " berendries " beklommen , ik pas halfweg en jij reed me voor de tweede maal voorbij !
Hoe fier ik was om voor u te rijden - of hoe dom ik was - want de wind was in ons nadeel !
Hoe gelukkig ik was toen je zei " vandaag ben je gestegen in waarde , gisteren kwam je onder mijn enkel vandaag er juist boven " .
Hoe perfekt je was in uw materiaal , kledij en dit ook verwachtte van anderen , zoals met je naamstickers eerst te klein , dan te groot en voor de derde maal waren ze dan perfekt !!
Hoe je zei na een training , je heb er ook al beter uitgezien !!
Hoe vaak ik moest horen , trainen doe je met een lange broek , en géén korte !
En de woorden , die je sprak toen ik diep in de put zat !
Ook toen ik je zei , Frank laat je niet hangen , hé dat je antwoordde van , VDB geeft nooit op !!!
Toen ik je sprak dat ik uw naam op mijn kader wou lakken , keek je me met verwonderde ogen aan en stelde de vraag waarom zou je dat doen ?
Wel Frank door uw toedoen , ben ik terug beginnen trainen , terug 8 kg vermagert en JA als ode voor u staat uw naam op mijn keder gelakt !!!
Dikwijls heb ik op het forum allerhande tegenwinden getroffen , verwijten gekregen , verwijten gemaakt , jij was op de hoogte en gaf telkens mijn gelijk .
Nu al deze prachtige momenten koester ik als waren ze van platina , deze momenten zijn van onschatbare waarde voor mij en daarom Frank wil ik u van harte bedanken !!!!
Vele veldslagen heb je gevochten , dikwijls als overwinnaar uit de strijd gekomen , ook geregeld klopping gekregen , maar steeds kwam je terug !!
Alleen dit laatste gevecht was van het goede teveel !!!
Ik zal je verdorie héél hard missen , maat !
Moge je eindelijk de rust vinden die je verdient en in mijn hart blijf je mijn nr één !!!
Dag Frank of zoals we soms zegde , ciao bambino tot .......

Ludwig
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Frank VDB forum index -> Rouwregister / Registre de condoléances Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: