Frank VDB forum index Frank VDB
The Cycling Site Of VDB

FAQFAQ   ZoekenZoeken   LedenLeden   GroepenGroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Rouwregister / Registre de condoléances
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Frank VDB forum index -> Rouwregister / Registre de condoléances
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dinky
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Wo 14 Okt 2009 14:20    Onderwerp: Reageer met quote

Vani schreef:
NICO schreef:
moest ik van de familie zijn zou ik een bijkomende autopsie aanvragen in belgie.

idd want in die landen zouden ze er nog alls aan doen om het in doofpot te stoppen.

Hier durven ze dat ook zulle..., bovendien heeft het gerecht hem al jaren niet echt gespaard. Wat bij velen van voorbijgaande aard is, werd bij Frank ruim uitgesmeerd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bertrand
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Wo 14 Okt 2009 15:12    Onderwerp: Reageer met quote

Sincères condoléances à la famille...

Un supporter...
Naar boven
nicolas
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Wo 14 Okt 2009 16:35    Onderwerp: Reageer met quote

Cascadeur in welbehagen en weemoed, Bohémien, geraffineerd beoefenaar van de wielerkunsten,
dit is je laatste trein man, ga wel en zonder zorgen ... wij staan in voor de zachte heugenis.
Naar boven
Olivier Vanbeylen
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Wo 14 Okt 2009 16:57    Onderwerp: RIP Reageer met quote

Met Frank verlies ik mijn jeugdidool. Niemand zal hem ooit kunnen vervangen in het peloton. Als mens kende ik hem niet maar op de fiets was hij een fenomeen en een flamboyante figuur. Ik wens zijn familie en vrienden veel sterkte.
Naar boven
pat
Brons

BerichtGeplaatst: Wo 14 Okt 2009 17:23    Onderwerp: Re: RIP Reageer met quote

Olivier Vanbeylen schreef:
Met Frank verlies ik mijn jeugdidool. Niemand zal hem ooit kunnen vervangen in het peloton. Als mens kende ik hem niet maar op de fiets was hij een fenomeen en een flamboyante figuur. Ik wens zijn familie en vrienden veel sterkte.

Idem voor mij, ook mijn idool, als ik fiets denk ik aan hem.
Ik denk ook niet dat iemand VDB ooit zal kunnen vervangen, dat lijkt me alleszins onmogelijk momenteel.
Ik heb wel het geluk gehad vorig jaar (het is bijna exact één jaar terug, het was op 25/10/2008) er eens een 2-tal uurtjes mee te kunnen trainen. Ik was hun groepje toevallig tegengekomen in de Zwalmstreek. Ik zal dat ritje nooit vergeten, een ongelofelijke belevenis voor mij als fan was dat! Eerst wist ik nog niet dat VDB in dat groepje meereed, toen dacht ik hem te herkennen (hij reed voor me), toen luisterde ik aandachtiger en dacht zijn stem te herkennen en wat verderop was ik het zeker, ik was met niemand minder dan VDB aan het trainen!!!! Ik weet alles nog alsof het gisteren was. Hoe ik hem probeerde te volgen op de Edelare, hoe hij wat verderop te kampen had met 2 lekke banden, dat ik zo graag er wou mee praten, maar niet echt durfde en niet verder kwam dan een vriendelijk knikje Laughing en hoe hij naast mij kwam rijden om met me te praten en we een supergezellige babbel gehad hebben! Onvergetelijk! Op elke hellende strook reed hij even alleen voorop op zijn Masciarelli fiets met vaste 'pignon' zoals hij dat zei. Ik zie en hoor hem ook nog steeds salu zeggen toen zij quasi thuis waren en ik afsloeg om terug naar Gent te fietsen. Ik weet nog dat hij me vroeg 'a, je moet nu nog terug naar Gent?' waarop ik knikte en hij me zei 'je zult dan wel een ritje gemaakt hebben van rond de 100 km, niet slecht, zo vroeg op het seizoen'. Pfffft, ik zie het allemaal nog zo voor me. Ik krijg er tranen van in mijn ogen dat dit zich nooit meer zal herhalen. Ik had er zo naar uitgekeken om weer eens samen met hem (maar nu meerdere) wintertrainingen af te werken. Ik fietste die dag naar huis zo blij als een klein kind. Kort nadat we afscheid genomen hadden belde ik meteen mijn vriendin, mijn broer, mijn ouders en een collega op, 'je raadt nooit met wie ik vandaag gefietst heb! Jawel, met VDB!!!!', vooraleer mijn weg naar huis verder te zetten.
Naar boven
casma
Brons

BerichtGeplaatst: Wo 14 Okt 2009 18:10    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt voor alle mooie momenten die we hebben meegemaakt met jou.
De koers zal nooit meer hetzelvde zijn. Frank was de koers, en de koers was Frank.
RIP, you're never walk alone
Naar boven
bara111
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Wo 14 Okt 2009 19:05    Onderwerp: Reageer met quote

Merci Frank pour tout ce que tu as fait pour le cyclisme, pour les heures de bonheur que tu nous as fait vivre en signant des exploits mémorables sur ton vélo.

Et alors qu'après de longues années de galère, tu semblais retrouver les joies de la compétition, cette terrible nouvelle qui nous a laissé, nous tous, tes fans, dans le désarroi.

Tu es parti trop tôt, trop jeune, alors que tu avais encore tellement de choses à faire ici bas.

Repose en paix

Sincères condoléances à toute le famille
Naar boven
jobolle
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Wo 14 Okt 2009 19:26    Onderwerp: Reageer met quote

Frank je hebt ons vele prachtige momenten bezorgt we zullen je nooit vergeten.
VDB staat voor altijd in ons geheugen gegrift.
Bedankt
Naar boven
marcclaus
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Wo 14 Okt 2009 20:11    Onderwerp: Re: Rouwregister / Registre de condoléances Reageer met quote

CHE schreef:
Rouwregister / Registre de condoléances

Frank je was een groot kampioen, prachtige momenten heb je ons gegeven waar iedereen over sprak en nooit zullen we deze en jou vergeten , we waren als bestuur blij dat we je in ons wielercriterium te Deurne nog konden uitnodigen nogmaals bedankt voor alles en sterkte aan de familie in deze droevige dagen
Naar boven
navidad
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Wo 14 Okt 2009 20:55    Onderwerp: Reageer met quote

Mont Faron, la Redoute, Avila, het WK in Verona, de Muur en de Bosberg...
Grootse wielermomenten. Slechts weinigen laten zo'n indrukken na!
Dank u, Frank!
Naar boven
tom_ice69
Junior

BerichtGeplaatst: Wo 14 Okt 2009 22:13    Onderwerp: Reageer met quote

http://www.facebook.com/photo.php?pid=30741886&l=a072dfee21&id=1067587741

dat ze nog veel plezier samen mogen beleven daarboven, die 2 legendes...[/url]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
gregslowest
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Wo 14 Okt 2009 22:24    Onderwerp: Reageer met quote

wat nu gedaan ??? hopend dat het niet waar is.dat het om iemand anders gaat .ik was niet altijd fan maar ben dat wel geworden.weet je ik hou van de persoon vdb na het lezen van zijn boek.voor al deze die ooit met hem hebben mogen spreken het zal een eer geweest zijn ,ik hoopte dat ik het ook kon zeggen.hij was zoveel meer dan wielrenner showman ,super op de fiets ...................
en nu nooit meer nooit meer tt of internet afzoeken
naar nieuws van je frank ik had je graag.ook zonder je
te kennen. ik hoop dat het je nu goed gaat
Naar boven
Diet
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Wo 14 Okt 2009 23:56    Onderwerp: Jammer jammer jammer Reageer met quote

Frank, VDB, God, ...

We zullen je missen man!
woorden schieten tekort... ongeloof, verdriet, woede ...
Maar vooral mooie herinneringen aan mooie overwinningen, interviews, gesprekken, artikels!
Jij was de man van het volk en zullen je nooit vergeten!

Rust in vrede, je hebt het verdiend
Naar boven
werner
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Do 15 Okt 2009 11:08    Onderwerp: Bedankt Frank Reageer met quote

RIP Frank
Ook bedankt aan Che, Franky e.a.
Naar boven
Laurenz
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Do 15 Okt 2009 14:21    Onderwerp: Reageer met quote

Voor altijd in ons hart!
RIP
Het ga je goed!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Frank VDB forum index -> Rouwregister / Registre de condoléances Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 8 van 11

Ga naar: