Frank VDB forum index Frank VDB
The Cycling Site Of VDB

FAQFAQ   ZoekenZoeken   LedenLeden   GroepenGroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

VDB FOREVER CLASSIC 2011
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Frank VDB forum index -> VDB FOREVER CLASSIC 2011
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Vani
Brons

BerichtGeplaatst: Do 21 Apr 2011 18:29    Onderwerp: Reageer met quote

kzal daar volgende week es mijn werk van maken Smile en hopen dat er een pak meer mee willen dan de 2 vorig jaar Evil or Very Mad Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Vani
Brons

BerichtGeplaatst: Ma 02 Mei 2011 10:10    Onderwerp: Reageer met quote

En we zijn ingeschreven Very Happy
Naar boven
il borso bianco
GOLDEN MEMBER

BerichtGeplaatst: Di 24 Mei 2011 08:27    Onderwerp: Reageer met quote

De maandag heb ik examen Burgerlijk Recht dus zal ik er helaas niet bij kunnen zijn. Wens jullie allemaal veel succes! En duim voor goed weer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
chantry
Belofte

BerichtGeplaatst: Di 24 Mei 2011 21:57    Onderwerp: Reageer met quote

Combien d'inscriptions à ce jour ? We zijn met 5.
Naar boven
CHE
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo 25 Mei 2011 09:51    Onderwerp: Reageer met quote

chantry schreef:
Combien d'inscriptions à ce jour ? We zijn met 5.

dans les 400 Chantry Wink
Naar boven
chantry
Belofte

BerichtGeplaatst: Vr 27 Mei 2011 16:45    Onderwerp: Reageer met quote

Merci che. Le parcours sera-t-il exactement le même que l'année dernière ?
Bon courage et surtout merci aux différents bénévoles qui soutiennent cette organisation.
Naar boven
CHE
Site Admin

BerichtGeplaatst: Zo 29 Mei 2011 15:21    Onderwerp: Reageer met quote

chantry schreef:
Merci che. Le parcours sera-t-il exactement le même que l'année dernière ?
Bon courage et surtout merci aux différents bénévoles qui soutiennent cette organisation.

pratiquement le même parcours, Chantry, sauf peut-être une petite zone travaux ...

http://www.routeyou.com/route/view/324310/cycle-route-vdb-4-ever-2011.en

merci pour les bénévoles Wink
Naar boven
Vani
Brons

BerichtGeplaatst: Ma 30 Mei 2011 00:12    Onderwerp: Reageer met quote

worden de nummers opgestuurt of ter plaatse krijgen ?
Naar boven
CHE
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma 30 Mei 2011 06:33    Onderwerp: Reageer met quote

Vani schreef:
worden de nummers opgestuurt of ter plaatse krijgen ?

ter plaatse krijgen Vani, met u bevestiging

"Met deze mail kan u zich op zondag 5 juni vanaf 06.00 uur aanmelden te Steenhuize voor de startformaliteiten aan onze welkomstbalie.
Gelieve u te voorzien van uw fietslicentie voor het scannen van uw deelname en bij ontstentenis van daarvan van uw paspoort.

U ontvangt er het deelnamepakket"
Wink
Naar boven
Vani
Brons

BerichtGeplaatst: Ma 30 Mei 2011 19:26    Onderwerp: Reageer met quote

net vlug gecheckt en oef ik heb de mail bewaard Embarassed Very Happy
Naar boven
Vani
Brons

BerichtGeplaatst: Za 04 Jun 2011 11:06    Onderwerp: Reageer met quote

morgen is het zover Smile hopelijk niet met het verwachte weer Laughing
Naar boven
Vani
Brons

BerichtGeplaatst: Zo 05 Jun 2011 15:13    Onderwerp: Reageer met quote

Toch nog geluk dat het niet gans de voormiddag regende Smile hebben goe gebrommerd Razz op naar 2012.

Sommige bepijling zou iets vroeger voor de bochten mogen. als je alleen fietst doenbaar. maar met gans peleton in je wiel plots in de remmen gaan en zeggen tis naar links of rechts was soms wel gevaarlijk Twisted Evil
Naar boven
Vani
Brons

BerichtGeplaatst: Zo 05 Jun 2011 16:17    Onderwerp: Reageer met quote

Foto's dat Ellen onderweg nam.

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1913566770748.2106085.1589284420#!/media/set/?set=a.1913566770748.2106085.1589284420
Naar boven
johan
Junior

BerichtGeplaatst: Ma 06 Jun 2011 21:34    Onderwerp: Reageer met quote

Het was inderdaad weer in orde. Organisatorisch niets op aan te merken.

Ik ben iets na 7 u vertrokken in Steenhuize en was iets voor 12 u in Ploegsteert. Toen we in Oudenaarde aankwamen waren ze net klaar met het openen van hun standjes. Ik heb enkel in de buurt van Ieper een felle regenbui over mij gehad. Voor de rest alleen maar natte wegen gezien. (aantal keer net aan bui ontsnapt dus)
Eerste deel meegereden met een voorzichtige groep wielertoeristen uit St-Antelinks, die ook nog met de fiets zouden terugkeren. Toen die even stopten onderweg (kledijwissel vermoed ik) nog tijdje doorgereden met iemand uit Zwalm, een uit Steenhuize zelf en een oudere man van 80 jaar !
Toen ik last kreeg van mijn knie, moest ik ze laten gaan en reed ik alleen.
Dit is de enige tocht die ik op de weg rij (normaal enkel VTT), maar de grote solidariteit tussen de fietsers viel mij echt op : in het wiel blijven zitten zonder over te nemen was geen probleem, waarschuwen voor putten, ...
In Wulvergem aan de laatste bevoorrading zag ik Frank zijn pa en Cameron samen met nog een meisje. Cameron trok redelijk goed door op haar fiets, en kwam net na mij aan. Toen ze haar bloem naar het graf bracht, heb ik even gewacht om de plaatselijke fotografen hun werk te laten doen. Gaf mij een beetje een raar gevoel.
Volgend jaar ben ik weer van de partij !
Naar boven
CHE
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do 28 Feb 2013 19:19    Onderwerp: Reageer met quote

Dit evenement is ontstaan naar aanleiding van het overlijden van Frank Vandenbroucke, één van de laatste grote Belgische talenten van zijn generatie in het profpeloton, op 12/10/2009. Deze rit is een huldetocht over 25- 90 Km door profrenners, ex-collega's, amateurs, wielertoeristen, supporters,vrienden en sympathisanten. ...

MEMORIAL VDB FOREVER 2013

Cet événement a été créé suite à la mort de Frank Vandenbroucke, un des derniers grands talents de sa génération dans le peloton professionnel, le 12/10/2009. Cette randonnée est une balade d’hommage sur 25 - 90 kms pour les cyclistes professionnels, anciens collègues, amateurs, cyclotouristes, supporters et sympathisants. ... (suite dans Lees meer)

----------------------

Dit evenement is ontstaan naar aanleiding van het overlijden van Frank Vandenbroucke, één van de laatste grote Belgische talenten van zijn generatie in het profpeloton, op 12/10/2009. Deze rit is een huldetocht over 25-90 Km door profrenners, ex-collega's, amateurs, wielertoeristen, supporters, vrienden en sympathisanten.

Startplaat : Place de la Rabecque - Ploegsteert

1. Toertocht : vertrek tussen 7u->9u - Ploegsteert – St.Eloois-Winkel – Ploegsteert +/- 90km op het trainingsparcours van VDB

2. Gezinstocht : vertrek tussen 9u–>11u - Ploegsteert - Nieuwkerke – Kemmel – Wulvergem - Ploegsteert = 25 Km gezinstocht

Korte omloopbeschrijving:

Vanuit Ploegsteert op de Place de la Rabecque (waar Franks ouders jaren l’Hostellerie hebben uitgebaat) door het glooiende en uitgestrekte landschap van de streek terug naar Ploegsteert waar in alle rust een groet kan gebracht worden aan Frank op het kerkhof te Ploegsteert.

Deelnameprijs - Voorinschrijving

- 90Km = 10 €
- 25Km = 5 €

Toertocht = 10€ voorinschrijving (All In voor de eerste 500 deelnemers).

Dag zelf = 10€ (Niet All In)

Gezinstocht = 5€ ( Drinkbus + drankje Wulvergem.)

Inclusief:

All In :
Deelnameverzekering ba en ongevallen, een genummerde stuurplaat met de foto van Frank in pvc, bevoorrading in Sint-Eloois-Winkel,(lokaal Nico Mattan) belegd broodje en "Queue de Charrue", een Ploegsteerts bier,T-shirt,Roos bij aankomst – Douches ter beschikking te Ploegsteert

Niet All In :
Deelnameverzekering ba en ongevallen, bevoorrading in Sint-Eloois-Winkel,(lokaal Nico Mattan) drankje en "Queue de Charrue".Douches ter beschikking te Ploegsteert

Gezinstocht :
Deelnameverzekering ba en ongevallen, Drinkbus + drankje Wulvergem

Inschrijvingen 2-06-2013 :
Sportzaal Mesenstraat te Ploegsteert van 7u tot 9u voor de 90Km en van 9u tot 11u voor de 25 Km

<a>Pagina Facebook</a>

ORGANISATIE
MEMORIAL VDB FOREVER TEAM

MEMORIAL VDB FOREVER 2013

Cet événement a été créé suite à la mort de Frank Vandenbroucke, un des derniers grands talents de sa génération dans le peloton professionnel, le 12/10/2009. Cette randonnée est une balade d’hommage sur 25 - 90 kms pour les cyclistes professionnels, anciens collègues, amateurs, cyclotouristes, supporters et sympathisants.

Point de départ : Place de la Rabecque – Ploegsteert

1. Randonnée : départ entre 7h->9h - Ploegsteert – St.Eloois-Winkel – Ploegsteert +/- 90km avec retour sur les routes d'entraînement de VDB.

2. Randonnée familiale : départ entre 9h–>11h - Ploegsteert - Nieuwkerke – Kemmel – Wulvergem - Ploegsteert = 25 kms

Courte description du tour :

De Ploegsteert, Place de la Rabecque (où les parents de Frank ont tenu l'Hostellerie des années) à travers la vaste campagne vers St. Eloois-Winkel (local de son ami proche Nico Mattan, ravitaillement) jusqu'à Ploegsteert, où vous pourrez aller saluer Frank en toute quiétude au cimetière de Ploegsteert.

Taux de participation - Pré-inscription

- 90Km = 10 €
- 25Km = 5 €

Randonnée = 10€ pré-inscription (All in pour les 500 premiers participants).

Le jour même = 10€ ( Non All In)

Randonnée familiale = 5€ ( Bidon + boisson à Wulvergem.)

Inclus

All In
Assurance responsabilité civile et accidents de participation, une plaque de départ numérotée en PVC avec la photo de Frank, le ravitaillement à Saint-Eloois-Winkel (local de Nico Mattan), sandwich et "Queue de Charrue» bière de Ploegsteert , t-shirt et Rose à l'arrivée - Douches disponibles à Ploegsteert.

Non All In :
Assurance responsabilité civile et accidents de participation, le ravitaillement à Saint-Eloois-Winkel (local de Nico Mattan), boisson et "Queue de Charrue" à Ploegsteert. Douches disponibles à Ploegsteert.

Rendonnée familiale :
Assurance responsabilité civile et accidents de participation, Bidon + boisson Wulvergem.

Stand d'accueil 2-06-2013 :
Salles des Sport, rue de Messine à Ploegsteert de 7h à 9h pour les 90 Km et de 9h à 11h pour les 25 km.

<a>La page Facebook</a>

ORGANISATION
MEMORIAL VDB FOREVER TEAM
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Frank VDB forum index -> VDB FOREVER CLASSIC 2011 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

Ga naar: